sâmbătă, 12 decembrie 2009

Prima ninsoare!

Astăzi am ieşit la shopping, şi am dat cu nasul de prima ninsoare....mi-a plăcut tare mult, voiam să prind fungişori!
Cred că o să îmi placă iarna!
Normal, că doar iarna sunt născută, şi este luna în care primesc cele mai multe cadouri!
Şi cum am fost cuminţică, mami şi tati mi-au luat cadou un alt telefon de jucărie cântător, şi cu forme.
Când am ajuns la raioanele frigorifice mami se duce la raft şi eu cu tati stăteam la capătul raftului, pe culoarul principal...şi de bucurie mă auzea şi mami zicând "Oauaoua, oauaoua, oauaoua"!
Când am ajuns la casă, evident cămai aveam niţel şi săream pe piuitorul casierie...când am fost la Auchan, băiatul de acolo era drăguţ şi mi-a zis că dacă stau cu el până termină programul mi-l dă mie acasă, dar acum la Real nu am avut acelaşi noroc!

4 comentarii:

  1. Semeni cu mami!!! Numai ea butoneaza tastatura! ;)
    Ssstt, sa nu-i spui !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, drakă Nikol, în această privinţă semăn şi cu tati...şi lui îi place să butoneze, şi până la urmă el are o scuză: lucrează în domeniu! Partea bună cu tastatura este că datorită ei sunt mami şi tati astăzi părinţii mei.
    Te pupăm dulce rozzzalind!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar luna decembrie e plina de cadouri pt micuta Sara.mi-o si imaginez cum ii sclipeau ochii cand a vazut primii fulgi de nea. Cristina finuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumim mult finuţa Cristina! Sperăm să primeşti şi tu multe cadouri!

    RăspundețiȘtergere