vineri, 14 august 2009

Sunt tare ocupată!


     Săptămâna aceasta am fost tare, tare ocupată....poate vă întrebaţi cu ce, păi înafara faptului că am fost pe la bunici, mă ocup cu ordinea. Rabia, mami de Imam, zice că este foarte bine aşa: eu cu ordinea şi curăţenia, Imam cu romantismul!

     Toată ziua muncesc:

     - mişun peste tot, şi îmi bag capul în toate

     - am lustruit bine, bine de tot parchetul şi gresia....cum se duce mami niţel la bucătarie, cum şi eu după ea

     - am făcut ordine la tati în cd-uri

      - am făcut puţină ordine şi la mami în cărţi

     - am aanjat cutiile de la peştişori

     - am reuşit să deschid biblioteca, să văd ce ascunde

     - am făcut o scurtă verificare şi la hainele Străbunei.

     Marţi, a apărut şi al doilea dinţulin....mare chin şi cu acesta....nu am mai ajuns în parc, să ne întâlnim pentru săptămâna alăptării, că am avut program de concert.

     În altă ordine de idei, mâine împlinesc venerabila vârstă de 8 luni şi merg cu mama la shopping la Târgul Copiilor.

    Mulţumim pentru premiu Florenei    şi Cristinei  şi îl oferim şi noi tuturor celor care ne vizitează,şi îl doresc. Regulile acestui premiu sunt:  afisarea premiului, afisarea linkului celui care a acordat acest premiu, oferirea lui la 10 bloggeri  şi informarea bloggerilor prin mesaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu