luni, 31 august 2009

Mă cunoaşte şi portarul!

     Astăzi am fost din nou la masaj...când am intrat pe poarta spitalului, ne-a întâmpinat portarul:"Ce face Mogâldeaţa Sara? A venit să ne vadă?", tati a fost cam uimit....că doar mă ştia şi portarul ca pe un cal breaz! până mă cunoaşte tot spitalul mai am de dat concerte nu glumă!

    Florin, de la fizioterapie, degeaba a făcut ca toate animalele Pământului că numai ţine...nu ţine nici vrăjala lui...cî azi mi-a zis că am să frâng multe inimii cu ochii mei! 

    La masaj, am avut eu grijă şi mi-am făcut simţită prezenţa în toată sala, chiar dacă doamna doctoră ne duce într-o cameră separată....au ştiut şi restul copiilor că sunt acolo...şi ca să o răsplătesc pe doamna doctor, am aruncat cu o jucărie după dânsa de a nimerit-o drept în cap! Doamna doctor a zis că nu a mai văzut un bebe de vârsta mea cu o aşa personalitate!

      După ce am venit de la masaj, am fost cu mami şi tati de mi-au luat cercei....sunt tare mândră de ei! Mami speră să nu le fac de petrecanie şi astora.....Doamna de la cercei a fost draguţă,şi voia să mi pună ea în ureche, dar tati a zis că nu ştie cu cine are deaface!

     Mâine mergem la mamaie, şi la doamna doctor pediatru....pentru mamaie avem trabă: să se coacă la vinete!

     Tocmai i-am făcut o bucurie lui tati: am scos un card de memorie din calculator! dar intenţia mea a fost să opresc calculatorul.....

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu