miercuri, 26 august 2009

Sunt o fetiţă năzdrăvană!

     S-a ajuns la concluzia că sunt o fetiţă năzdrăvană!

    Luni am fost la doctor, să ne consulte pentru kinetooterapie...verdictul final a fost că nu se poate spune că există o întârziere în dezvoltarea mea, sunt în grafic, dar că datorită poziţiei intrauterine am talpa piciorului stâng uşor în interior....doamna doctor a zis că acest lucru se poate corecta când încep să merg, dar că este mai bine pentru viaţa mea de adult să îmi fortific glezna înainte de a începe să fac paşii....aşa, că mami pentru "pisicul" ei, cum zice Străbunul, a zis că mai bine mă duce la şedinţele de masaj, că dacă mă va durea glezna stângă când o să fiu eu mare, să nu îşi reproşeze ea că nu a făcut şi acest lucru!

     Aşadar, am început şedinţelede fziokinetoterapie....ce să vă spun că mai sunt doi bebei...unul de 5 luni,şi altul de 1 an şi 2 luni....dar eu sunt şefa! Eu fac concerte şi scandal pentru toţi trei! Mami zicei că ei sunt cuminţi, fiindcă sunt băieţi! Eu fac un adevărat show, şi nu fiindcă m-ar durea ceva,ci pentru că mie îmiplace să fac numai ce vreau eu!

    Partea mai puţin frumoasă este că ne-a recomandat orteze, pentru a le purta noaptea,când dorm....ca atunci când voi merge să am talpa pregătită foarte bine....exceptând faptul că l-am mai pus pe tati niţel pe drumuri pentru a rezolva şi problema asta, mami se întreabă cât o să suport eu aceste orteze, că de...eu fac figuri să dorm şi aşa singurică, apăi cu orteze! m-am obişnuit să dorm îmbrăţişata pe mami, burtică pe burtică...de la somnul de prânz, şi aşa vreau să dorm şi noaptea! care este problema? Mami nu vrea, şi mă pune să dorm la mine în pătuţ....

    Aseară, de exemplu, am adormit şi m-a lăsat mami la mine în pătuţ,şi s-a dus să pape...eu m-am trezit şi m-am agăţat de tăblia de la pătuţ, şi încercam să mă duc la ei în sufragerie, dar nu reuşeam....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu