duminică, 23 august 2009

Incident în piaţă!

    Ieri am fost cu mami în piaţă. Deobicei lumea când ne vede reacţionează de genul: mititica, ce dragălaşe este! ce frumuşică este! ce frumos doarme! sau cât are?

   Ieri însă am avut parte de primul incident....

    În faţa noastă era un bătrân în baston, care cel mai probabil nu avea şi el pe cine trimite la piaţă să îi ia pâine... noi nu aveam cum să îl depăşim cu căruciorul, fiindcă nu era suficient spaţiu...din spatele nostru, se aude către noi: Ce mergi cucoană aşa încet, împinge la căruciorul ăla!

   Mami se întoarce şi vede un domn cam pe la 60 de ani, împreună cu soţia, ce căra o sacoşă (să îl numim Domnul cu soţie)....îi răspune: În faţa noastră este un domn infirm,şi deaceea mergem încet!

    Domnul cu soţie: Dăi cu căruţul la picioare! Ce stai?

    Mami: Să ne ferească Dumnezeu să nu ajungem şi noi ca el!

     Domnul cu soţie: Atunci dacă nu şti să te descurci, ce cauţi cu copilul în piaţă? Ce vrei să stau eu după voi, că ai tu în faţă un moş?

    Mami: Păi, ocoliţine...că dumneavoastră aveţi loc!

    Un domn mai tânăr în spatele lor (să îi zicem Domnul mai tânăr), care probabil avea şi el copil acasă,şi poate şi soţia lui păţise cândva aşa, se sesizează şi îl ia pe Domnul cu soţia: Dar, du-te dracu" şi ocoleşte? ce aştepţi? ce vrei să facă femeia? cu cine să lase copilul acasă? Nu ai avut copii, nu şti cum este?

    Domnul cu soţia: Cu bunici! Ce copilul nu are şi bunici?

    Domnul mai tânăr: Dacă bunici or avea servici! Ce toţi bunici pot sta cu nepoţii?

    Domnul cu soţia: Da! Eu aşa îi lăsam,şi mă ducem la piaţă....ce caută cu copilul în piaţă?

    Domnul cel tânăr: Al dragu, mai eşti şi părinte denaturat. Laşi copilul cu bunici,şi tu te duci la plimbare!

    Între timp, mami vorbea cu bătrânul, care săracul nu înţelegea ce se întâmplă.

    În cele din urmă Domnul cu soţia ne-a ocolit,şi a trecut de noi! De parcă nu putea să facă asta din prima şi numai era nici o discuţie! Noroc că eu dormeam, că dacă eram trează îi trageam o chiuială de îi ţiuiau urechiile toată ziua!

3 comentarii:

  1. ei...da ...
    egoism ...tupeu...nesimtire ...
    sint cuvinte pe care va trebui sa le inveti ...micuta mea ...din pacate daca vrei sa supravietuiesti la noi in tara ...
    pt. a te putea feri de ele ...
    Si poate cind mai cresti
    sa ii inveti tu pe altii:
    iubire ...altruism...empatie ...
    intelegere ..bun simt ...
    care s-au cam pierdut pe drum ...la noi in tara ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din păcate am observat că sunt şi oameni nesimţiţi....eu tot sper să numai cunosc astfel de specii!

    RăspundețiȘtergere
  3. oau, nu stiu cum as fi reactionat la asa tratament. In general politicps, dar azi am nervi si cred ca daqca se ia careva de mine sau de fi-mea va iesi "permanent"

    ieri am fost cu A in piata si nu voia in tricicleta, mergea cu un cpdru de paine in mana si cu motu-n vant, inccand pe toata lumea. Si totusi, nimeni, dar nimeni nu a protestat! Cred ca le-a adus zambetul pe buze celor care vand acolo si oricum nu era aglomerat.

    RăspundețiȘtergere