vineri, 28 august 2009

Mă cred Madonna!

      După cum ştiţi, miercuri a fost concert Madonna în Parcul  Izvor! În timp ce lumea se ducea la concert, eu şi mami eram la program cu doamna doctor Adriana şi cu Adrian-proful de sport. 

     Evident că nu m-am putut abţine şi am făcut un mic concert...mami spera să fiu fetiţă cuminte şi mi-a luat biscuiţi la mine, să îmi dea să ronţăi câte un biscuite în timp ce doamna doctor îmi făcea exerciţiile, dar nu a avut succes! chiar dacă mie îmi plac biscuiţii atât de mult de bag câte unul întreg în guriţă, de mami mai are un pic şi moare fiindcă crede că o să mă înec....O fată l-a întrebat pe Adrian dacă nu şi-a luat bilet la Madonna, şi el a zis că are rezervată o creangă într-un copac, şi că ce mai îi trebuie lui Madonna, nu o are pe Madonna lui aici care dă un adevărat show?

     Doamna doctor a zis că atunci când voi fi mare, o să fiu o femeiuşcă deaia care dacă vrea ceva nu se lasă până nu obţine, şi că dacă îmi va sta cineva în cale, o să îi rup gâtul! 

     Sigur că şi ieri am fost la gimnastică, însă de această dată înafara concertului de rigoare i-am altoit doamnei doctor un picior în ochelari, că poate dacă îi sparge numai vede ce exerciţii trebuie să facem...i-am mai altoit şi un picior în faţă, dacă am văzut că nu a ţinut faza cu ochelarii....şi, când m-a pus să fac exerciţii pe minge, am luat la bătaie mingea sperând să o să o sparg, chiar dacă avem şi acasă! am sperat degeaba.... 

    Când am făcut exerciţiile cu Florin-fizioterapeutul, a trebuit să facă omul ca toate animalele Pământului, numai să stau eu cuminte!

    Astăzi am făcut pauză....aşa că ne vedem în format complet abia luni! Poate până atunci se inventează şi exerciţii care se fac pe burtă,pentru că mie nu îmi place să mai stau pe spate...cam acesta ar fi motivul pentru care fac concerte!

    Tot astăzi mi-a spart gingia încă doi dinţuci....incisivul central dreapta şi incisivul lateral dreapta de pe maxilar.

2 comentarii:

  1. ce haios suna ...
    dintucii...
    cred ca trebuie sa luati brevet de inventie...
    si trebuie sa te hotarasti ...
    ori Celine ...or Madonna ...
    ha ha ha ...sau faci cit amindoua ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca o prefer pe Celine...parcă e mai doamnă!

    RăspundețiȘtergere