duminică, 9 august 2009

Ne-am întors din concediu!


      Gata vacanţa! De mâine tati merge la servici.....

     Pentru că am lipsit ceva vreme, a trebuit să ne adunăm premiile de peste tot, chiar şi cele virtuale....Mulţumim tuturor că v-aţi gândit şi la noi! 

     Acum să vă povestesc ce am mai făcut eu.....Am fost la bunici la MaDridu, unde mi-au crescut corniţe! Am fost tare alintată,şi tare mi-a plăcut! Am fost şi în vizite!

     Acum să vă povestesc:
     Am fost la naşa lui tati, unde l-am revăzut pe Pufică!

        Vreau şi eu un Pufică acasă, dar nu cred că am şanse cu tati....naşa mi-a făcut cadou un puiuţ, să mi-l facă mami supă! Pufică vroia să meargă cu mine, că atunci când a deschis tati maşina a sărit repede în ea....şi cum era ud pe jos, că tocmai plouase, vă daţi voi seama ce a făcut pe acolo....noroc că eram cu maşina lui tataie, că altfel nu îl vedeam bine pe Pufică.

     Am fost şi la Urziceni! Am fost în ziua în care a fost cutremur...nu am simţit nimic.... am văzut şi eu pentru primaoară oraşul, iar mami şi tati l-au revăzut....că numai au fost nici ei de ceva vreme, cred că de la nunta lui Cornel şi a Simonei.

    Am fost şi la mamaie la bibliotecă, chiar dacă era în concediu....şi m-am întâlnit cu colegele ei...evident că cel mai mult m-am jucat cu tanti Geta, că pe ea am mai văzut-o, şi o cunosc!

    Am ieşit şi pe la poartă, dar nu a fost cu succes...că nu mi-aprea plăcut cine era pe acolo şi a trebuit să mă bage mamaie în curte imediat...adică, am ieşit la poartă, m-am uitat eu cine era pe bancă, am văzut că toată lumea este de vârsa lui Străbunicul, nu mi-a plăcut niciuna,şi am început concertul!

    Am cunoscut-o şi pe Francesca, o fetiţă care venise cu tataiul ei la tataie.

    L-am revăzut şi pe Mihăiţă, care venise pe la tati, dar nu l-am mai recunoscut că era tare bronzat.

    Pe tati l-a cam trimis mami în fiecare seară la porumb, ca să fiearbă mamaie, să se sature şi ea de porumb fiert. Într-o zi a fost şi aluat porumb de la unchiul Costel, şi a venit şi cu un pepenaş galben pentru mine! Şi ca să  nu îl compătimiţi pe tati că şi-a căpătat beleaua cu porumbul puteţi vedea că a făcut şi ceea ce îşi dorea: http://cristianistrate.blogspot.com/ - adică, a făcut turul laculuişi a făcut poze, a mers cu bicicleta 22 km. A venit transpirat tot la cât a pedalat!

    Cam asta am făcut în mare...că ar fi mult de povestit....