duminică, 9 august 2009

Ne-am întors din concediu!


      Gata vacanţa! De mâine tati merge la servici.....

     Pentru că am lipsit ceva vreme, a trebuit să ne adunăm premiile de peste tot, chiar şi cele virtuale....Mulţumim tuturor că v-aţi gândit şi la noi! 

     Acum să vă povestesc ce am mai făcut eu.....Am fost la bunici la MaDridu, unde mi-au crescut corniţe! Am fost tare alintată,şi tare mi-a plăcut! Am fost şi în vizite!

     Acum să vă povestesc:
     Am fost la naşa lui tati, unde l-am revăzut pe Pufică!

        Vreau şi eu un Pufică acasă, dar nu cred că am şanse cu tati....naşa mi-a făcut cadou un puiuţ, să mi-l facă mami supă! Pufică vroia să meargă cu mine, că atunci când a deschis tati maşina a sărit repede în ea....şi cum era ud pe jos, că tocmai plouase, vă daţi voi seama ce a făcut pe acolo....noroc că eram cu maşina lui tataie, că altfel nu îl vedeam bine pe Pufică.

     Am fost şi la Urziceni! Am fost în ziua în care a fost cutremur...nu am simţit nimic.... am văzut şi eu pentru primaoară oraşul, iar mami şi tati l-au revăzut....că numai au fost nici ei de ceva vreme, cred că de la nunta lui Cornel şi a Simonei.

    Am fost şi la mamaie la bibliotecă, chiar dacă era în concediu....şi m-am întâlnit cu colegele ei...evident că cel mai mult m-am jucat cu tanti Geta, că pe ea am mai văzut-o, şi o cunosc!

    Am ieşit şi pe la poartă, dar nu a fost cu succes...că nu mi-aprea plăcut cine era pe acolo şi a trebuit să mă bage mamaie în curte imediat...adică, am ieşit la poartă, m-am uitat eu cine era pe bancă, am văzut că toată lumea este de vârsa lui Străbunicul, nu mi-a plăcut niciuna,şi am început concertul!

    Am cunoscut-o şi pe Francesca, o fetiţă care venise cu tataiul ei la tataie.

    L-am revăzut şi pe Mihăiţă, care venise pe la tati, dar nu l-am mai recunoscut că era tare bronzat.

    Pe tati l-a cam trimis mami în fiecare seară la porumb, ca să fiearbă mamaie, să se sature şi ea de porumb fiert. Într-o zi a fost şi aluat porumb de la unchiul Costel, şi a venit şi cu un pepenaş galben pentru mine! Şi ca să  nu îl compătimiţi pe tati că şi-a căpătat beleaua cu porumbul puteţi vedea că a făcut şi ceea ce îşi dorea: http://cristianistrate.blogspot.com/ - adică, a făcut turul laculuişi a făcut poze, a mers cu bicicleta 22 km. A venit transpirat tot la cât a pedalat!

    Cam asta am făcut în mare...că ar fi mult de povestit....

2 comentarii:

  1. sotioaro te ai mai pupat cu careva ?
    hai da raportul aici ca s tare jelos si acum am inecput sa fac tumbe si sa merg deabuselea cum zice mama soacra si ajung repejor la tine pana la revelion

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am mai găsit nici un băiat de pupat!
    până ajungi tu la mine o săîncepi să mergi în picioare! dar ştiu eu că te aduce mami tău.....

    RăspundețiȘtergere