miercuri, 19 august 2009

Din capitolul: Năzbâtii!




     Pe zi ce trece fac din ce în ce mai multe năzbâtii....cum zice Maria-copil cuminte, prostiile sunt proporţionale cu vârsta....cu cât cresc cu atât mai mari trebuie să fie şi prostiile, aşa să înţeleg?

    Aşadar, am descoperit că în holul, la intrare, se găsesc pantofii...cum prind uşa un pic crăpată, cum încerc să dau o fugă la pantofi...tati mi-a zis aseară: Gâgâlice, ce faci tu? Te crezi căţel? Păi, ce treabă au măi tati căţei cu pantofii voştri? Că tu nu vrei să auzi de animale în casă.....

    Apoi, eu tot am văzut că mami iese pe balcon....aşa că tot încerc să ajung şi eu când este uşa deschisă, dar nu am nici o şansă, că imediat cum ajung la uşă, cum sunt luată de acolo!

   Mai am descoperit şi perdeaua, toată ziua mă duc la ea să văd eu ce fac şi cu perdeaua...să numai zică mami lui tati toată ziua: ai grijă la perdea! ai grijă la perdea! şifonezi perdeaua!...stai că vin eu de hac şi la perdea!

    Să vă spun ce am mai descoperit:  tati ieri a umblat la biblioteca, si a scos de acolo o cutie...plina de cabluri. Vă daţi seama ce fascinată am fost? Îi trebuia un cablu pentru naşu...până a venit naşul să ia cablu am avut cu ce mă juca....noroc, că aşa îl mai văd şi eu pe naşu, să nu uit cum arată! că la cât de des îi văd cam uit! 

    În altă ordine de idei, mami a ajuns la concluzia lui Rodi! Rodi zice că eu când am să mă fac mare o să lucrez cu navele spaţiale...că cică până atunci nu vor mai fi calculatoare şi cabluri! Aşa că aştept evoluţia!

3 comentarii:

  1. Da..da...ai inteles bine,...cu cat cresti cu atat sunt mai "faine"..nazbatiile.. acum mai sunt si exceptii...pot fi si invers proportionale cu varsta..:D....draguta de ea..,ti-am zis eu ca a venit cu forte proaspete de la munte..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey ...
    vreau si eu cu nava spatiala...
    Cum se va numi ???
    Nava Spatziala Sara ???

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana mulţumim de încurajări!
    Panszdra sigur că mergi cu nava spaţială, doar eşti prietena noastră!

    RăspundețiȘtergere