sâmbătă, 1 august 2009

Si iar o zi plimbăreaţă!

     Astăzi am avut iarăşi o zi plimbăreaţă!

    După ce ne-am trezit şi am păpat, ne-am dus la Insect Farm să luăm o cremă pentru mamaie Tanţi, pentru că de mâine mergem la MaDridu şi am zis să o rezolvăm şi pe ea cu crema.

    După aceea am mers la curte, unde erau bunici şi străbuna...aici, tati şi mamaie Ştefi au spălat covoarele noastre...căci necesitau curăţate....le-au spălat exemplar....eu am fost tare, tare cuminte, şi m-am jucat cu bunici, chiar am făcut baie şi în piscină!
    Seara am fost la naşul, căci pe 27 a fost ziua lui, şi astăzi s-au întors de la Sulina şi ne-au invitat pe la ei...ca urare de "La mulţi ani!" eu am tras un concert, devină fiind dinţişorul!

     Am uitat să vă spunem că am mai câştigat un premiu de la copilul.ro.....abia aşteptăm să vedem cum sunt cărţile pe care le vom primi!

    Şi ca să îl mulţumim şi pe Imam o să punem poze din această seară pentru săptămâna 33!

    

2 comentarii: