duminică, 23 august 2009

Sunt mârâită!


     De vineri, sunt niţel cam mârâită că mă lupt cu dinţuci de sus!

    Vineri am fost la bunici, şi evident că am fost alintată de numai pot...chiar dacă mamaie nu se simţea bine, că a luat nu ştiu ce tratament şi se pare că a avut reacţii adverse....am ajuns la concluzia lui tati: că sunt ceea mai alintată fetiţă!

    Sâmbătă dimineaţă ne-a sunat mamaie Tanţi să vadă dacă suntem acasă, căci avea chef de plimbare la Bucureşti şi voia să o întrebe pe mami ce vrea de prin curte....aşa că ne-au făcut o vizită! Şi mi-au adus un puiuţ de pluş....o să fac o mega colecţie de pluşuri!

    Mai pe seară ne-au vizitat şi naşii...Mai i-am văzut şi eu cât au mai crescut, că de! credeţi că numai eu cresc? M-au dus şi în parc, că eram mârârită! 

   Mami a făcut prăjiturică...s-a apucat vineri seară şi a terminat-o sâmbătă dimineaţă...tati sâmbătă tot îi zicea lui mami că munceşte degeba, că mai bine se ducea el la cofetărie şi îi lua o prăjitură, că cine mănâncă atâta dulce! Dar mami vrea să se experimenteze până mai cresc eu....aşa că tot a făcut! Şi din câte am văzut eu la ei, a fost chiar bună!

   Am pus o pozică: cine credeţi că este? Aştept comentarii......să vedem ce credeţi!

2 comentarii: