luni, 2 martie 2015

Mărțișor pentru mama


Vineri seară, eu: vrei să îți arăt surpriza de mărțișor?
Mama: dacă vrei tu. Eu am răbdare până de mărțișor.
Eu: bine, aștepăm până de mărțișor.
Sâmbătă în drum spre concursul de șah, eu: ți-am zis că am o surpriză pentru tine de mărțișor. Când ajungem acasă vrei să ți-o arăt?
Mama: pot să aștept și până mâine. Eu mă bucur că te-ai găndit să îmi faci o surpriză.
Eu: nu eu m-am găndit! Doamna s-a gândit.
Mama: atunci îi mulțumesc și doamnei și ție!
Eu: de ce și mie dacă doamna a venit cu ideea?
Mama: pentru că doamna a venit cu ideea și te-a ajutat, iar tu ai acceptat ideea doamnei și ai lucrat să îmi faci o surpriză.
Duminică, eu: astăzi este ziua mărțișorului?
Mama: da!
Eu: îți aduc surpriza mea.
Mama: cât de frumos este! Foarte deosebit! De unde ai avut și punguță și plic și inimioară?
Eu: punguța și plicul mi le-a dat doamna, și ne-a scris data pe tablă și noi am scris pe pliculeț.
Mama: super! Și prezentare dar și mărțișorul, nu a mai văzut un astfel de model.
Eu: inima din mijloc este din lut.

                 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu