joi, 5 martie 2015

Îmi trebuie un avocat

Mie îmi trebuie un avocat.
Când vin de la şcoală, firma de la cablu întrerupe cablul şi eu nu mă mai pot uita la desene până nu dorm….în unele zile a mai mers, că a mai vorbit tataie cu ei, dar mamaie zice că s-a dat o lege: “copii trebuie să doarmă după ce vin de la şcoală, ca să crească mari”
Eu: cine a dat legea?
Mamaie: Iohanis.
Eu: trebuie să vorbim cu un avocat să discute avocatul cu ei şi să dea drumul la desene la televizor şi la calculator.

Mai târziu am fost tare tristă să aud, de la tata, că aleşii au imunitate şi nu am ce să fac cu avocatul.

La mine somnul a fost mereu o problemă: dorm  când îmi este somn, în orice condiţii.

Mama a hotărât să nu se mai întrerupă cablul și evident că a doua zi am stat numai la desene, iar tata s-a ținut de cuvânt și mi-a șters desenele.

A doua zi, tot eu: crezi că dacă mi-a șters desenele nu am avut la ce să mă uit?
Mama: la ce te-ai uitat?
Eu: la patinaj artistic!
Mama: până mâine seară te gândești și îmi spui dacă rămâi la after school de luni, vorbim și cu tati și vedem ce zice și el.
Tata: eu sunt de acord!
Eu: bine mă gândesc, dar acolo se mănâncă mazăre și mămăligă și nu dorm la prânz.
Mama: nu se mănâncă doar mazăre și mămăligă, și tu oricum ai decis să nu mai mănânci așa că nu contează ce se mănâncă, iar de dormit la prânz oricum tu nu vrei să dormi. Așa că nu văd care e problema, măcar faci temele. Tu decizi ce vrei dar măcar ai temele făcute.


Am decis: nu vreau să merg la after school.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu