duminică, 29 martie 2015

Metoda semaforului - MindLab

Descoperă mama că nu mai îi merge microfonul la telefon și trebuie să vorbeacă doar pe căști.
Tata: când ai observat că nu se mai aude?
Mama: nu știu exact. Dimineață am vorbit cu mama și pe la 11 m-a sunat Rodica și tot îmi zicea că mă aude ca de sub birou. Inițial, Rodica a zis că e telefonul ei, că dă Robert cu el de pământ...după m-am gândit să testez cu Raluca și nici ea nu mă auzea.
Tata: încărcătorul unde îl ai?
Mama: nu știu.
Tata: la serviciu?
Mama: nu cred, că îl încarc printr-un cablu USB, din caluclator.

Eu: mami aplică metoda semaforului: gândește, pregătește și reacționează.
Mama: cum?
Eu: roșu - te gândești unde ai pus încărcătorul, galben - îl găsești și verde - îl dai lui tati. Ai rezolvat problema.
Mama: de unde ști asta?
Eu: de la MindLab, ti-am mai spus-o!
Mama: interesant!
Eu: deci mai zici că la MindLab învăț prosti?
Mama: nu! îmi cer scuze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu