joi, 26 martie 2015

Un șah cu nașul

Deschide mama casoleta mea de mâncare de la școală și ce credeți că găsește? Ciocolată.
Mama: de unde ai ciocolată?
Eu: de unde crezi? Azi a fost nașul Măluțan la noi și mi-a luat o Heidi. Îl ști pe nașul cu ciocolata.
Mama: și nu s-a putut abține să îți aducă ciocolată?
Eu: se pare că nu. Dar mâine mă duc eu la el!
Mama: ce să cauți, tot ciocolată?
Eu: să joc șah. Dacă aveam șahul azi la mine, jucam azi, dar dacă nu l-am avut mă duc eu la el. Doar nu poate să vină doar el la mine, așa în fiecare zi …
Mama: nu cred că e acasă.
Eu: de unde ști?
Mama: nașul seamănă cu tataie. Le stă bine în plimbare. A venit și cu cățelul?
Eu: nu! L-a lăsat acasă. Dar să ști că mie îmi place de el și cu cățel și fără cățel.
Mama: te cred și eu, dacă îți ia ciocolată.

Eu: nu. Îmi place că vorbește mult, așa ca mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu