miercuri, 4 martie 2015

Concurs de șah - etapa a doua a

Sâmbătă, 28 februarie, am avut continuarea consursului de șah început în 21 februarie.

Am luat locul III – eu dezamăgită, restul mulțumiți.

Mama: chiar nu înțeleg de ce ești dezamăgită.
Eu: eu sunt obișnuită să iau locul întâi sau doi la concursuri, nu locul trei.
Mama: dacă mai exersezi poți să iei alt loc, dar important este că ai luat un  premiu având în vedere de când joci tu șah. Din șah eu îmi doresc doar să înveți să ai răbdare și să gândești în perspectivă.
Eu: ce crezi că va zice domnul Barbălată?

Mama: că este mândru de tine.

Toată lumea a fost mândră de mine! Gabi deși promisese că nu se joacă cu mine că nu am dormit atâtea zile câte discutasem și deși nu era foarte bine cu sănătatea, s-a jucat cu mine și șah.

Pe 14 martie am iar concurs de șah.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu