miercuri, 25 martie 2015

Desene animate, la bunici

Intră mama în casă.
Mama: Bună.Ce faceți?
Tata: Bună.
Mama: Și Sara pe unde se ascunde iar?
Tata: La ea în cameră.
Mama: Ce faci Sara? Ce prostie ai făcut de este atâta liniște?
Tata: s-a dat de gol că s-a uitat la desene la bunici. Zice că are treabă la ea în cameră ca să nu îi mai pun întrebări.
Eu: să ști că te aud!
Liniște…peste un timp îmi fac apariția.
Mama: ce faci fată? Te-ai uitat la desene?
Eu: da!
Mama: de unde ai avut desene la televizor?
Eu: a găsit tataie canalul.
Mama: deci așa face tatai!. Dar nu am convenit că tataie nu știe să găsească canalul?
Eu: poate a învățat de la cineva mai tânăr.
Mama: și temele le-ai făcut azi?
Eu: da!
Mama: cred că te trimit și pe tine și pe tataie la afterschool și veniți amundoi cu temele făcute.
Eu: tataie nu are bancă!
Mama: stă la catedră.
Eu: acolo stă doamna! Ce el e doamna?

Mama: nu e doamna! dar dacă nu are unde să stea și nu se poate abține să facă prosti! poate că de doamna ascultați amundoi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu