joi, 26 februarie 2015

Concurs de şah

Sâmbătă am avut concurs la şah.
Am fost un pic dezamăgită că am câştigat doar două meciuri din cinci.
Mama: de ce eşti tristă?
Eu: am câştigat doar două runde.
Mama: aşa şi? Eu sunt chiar mândră.
Eu: trebuia să fi mândră dacă câştigam cinci.
Mama: ba eu sunt mândră şi pentru două, că tu nu joci de mult timp şah şi faci şi alte activităţi. Eu cred că ai făcut foarte bine.
Eu: şi domnul Barbălată îmi zice la fel.
Tata: mai exersezi şi o să faci mai bine altă dată.

Sâmbătă a fost şi ziua portilor deschise la mine în şcoală, iar cei de laPrieteni tăi făceau jucării din baloane.
Eu am primit un căţel, care în timp ce mă jucam cu el a rămas fără o parte din cap….evident că m-am dus să mi-l repare domişoara care l-a făcut şi m-am împrietenit cu ea.

Am vorbit cu ea şi mi-a zis că probabil ne vedem şi în săptămâna “Altfel”.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu