vineri, 6 martie 2015

Felicitări cu mesaj

De mărțișor am oferit și câteva felicitări.
Prima felicitare am oferit-o Talidei.
A fost ceva de genul: am ales felicitarea, mama mi-a zis să am răbdare să scriu și o urare, am dispărut la mine în cameră și am apărut cu felicitarea scrisă și am oferit-o Talidei, care a fost tare emoționată chiar dacă mesajul se termina cu ”Un an fericit”.
Mama mi-a zis că de mărțișor se zice ”o primăvară frumoasă”, că ”un an fericit” este pentru Anul Nou.
Tot mama mi-a spus să scriu ce mesaj simt eu și pe următoarele felicitări, însă am ținut cont și am  început cu mesajul ”O primăvară frumoasă”.
Următoarea felicitare a fost pentru doamna profesoară Anca, cu mesajul ”O primăvară frumoasă și liniștită și bucuroasă”.
Mama citind mesajul: bine, bine, înțeleg că îi dorești o primăvară frumoasă și bucuroasă, dar liniștită?
Eu: adică sper ca noi să nu mai face așa gălăgie. Doamnei nu îi place gălăgia și noi cam facem cam multă gălăgie.
 Mama: am înțeles. Cui îi place gălăgia?

 Eu: cred că nouă, dacă facem atâta gălăgie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu