miercuri, 24 februarie 2010

Noutăţi despre noi!

În ultima perioadă nu prea am avut timp de net, căci am cam fost prieteni cu plimbările, aşa că mai răruţ pe blog....am fost şi pe la bunici şi pe la rude.
La bunici ce să vă povestesc, că mami a ajuns la concluzia că bunicii sunt mai disciplinaţi decât bunicile....tataie Adrian a fost la doctor, şi dacă tot s-a dus pentru un cabinet a luat toate cabinetele la rând, şi evident că a ieşit de la fiecare cu o altă trimitere, s-a întâlnit pe acolo şi cu doamna Tătaru, aşa că deja tot blocul este la curent cu ce a făcut tataie...mami este mulţumită că cel puţin tataie nu se vaită de cozi şi este disciplinat şi se duce, căci mamaie de când ameninţă că se duce să îşi facă nişte consultaţi, că am început să numai o credem...dar totuşi să nu exagerăm, căci la diabet a fost şi şi-a făcut analizele,şi aşa bine i le-a făcut căci mai ar trebui să ia nişte medicamente, şi să refacă analizele la Insitutul de Hematologie.
Şi tataie Marinică a fost şi şi-a făcut consultaţi, să vedem cu ce diagnostice apare şi el....căci şi mamaie Tanţi a fost şi şi-a luat rezultatele la analize săptămâna trecută, şi voia să plece, că ne-a sunat şi ne-a zis că ce ea să stea la coadă? şi după ce a stat şi i-a dat tratament, trebuie să revină la control, şi ea a zis că presupune că i-a trecut, că ea numai vine la coadă...păi ce mamaile astea cred că vin doctori după ele să le caute?
Acum că am terminat cu raportul despre bunici, să vă spun că mami mai are un pic şi mă aruncă de la etajul cinci, căci realizez numai frumuseţi, adică:
1. toată ziulica sunt tentată să trag antena de la Tv, şi rămânem fără imagine, şi până montăm antena la loc ne apucă bâţul
2. mă urc pe canapea, acum reiuşesc fără nici un ajutor din partea jucăriilor, şi încep să alerg de colo colo, mimând că vreau să sar
3. am demontat de tot, dar absolut de tot, pragul de la balcon şi plinta de la parchet
4. ieri au venit mamaie Tanţi şi tataie Marinică la noi, şi ne-au adus un borcan de zacuscă, care a ajuns la ghenă cu ajutorul meu..adică cât spăla mami vasele, eu am figit, am luat borcanul în braţe şi l-am azvârlit pe gresie...s-a făcut zob,iar eu râdeam în timp ce mami îşi aduna plombele de pe jos
5. am fost şi pe la unchiul Vali şi tuşi Silvia şi am făcut niţică ordine,căci să nu credeţi că îmi este ruşine..am luat la rând de la telecomandă, jucăriile Andreei, şi tot ce mi-a picat în mână...noroc că ei sunt tare de treabă şi iubesc copii, şi mă lasă să mă joc şi să fac ce vreau
6. astăzi am făcut ordine cu Străbuna la hainele ei, căci ei i se pusese piticul că mami i-a cumpărat ei un pardesiu tricotat, şi a căutat acel pardesiu...mami susţine sus şi tare că nu i-a făcut niciodată un astfel de cadou, dar ce să faci aşa este câteodată...dar noi am muncit şi am făcut ordine, numai mamaie Ştefi vaide ea ce va găsi în urma ordini noaste
7. tataie Adrian m-a învăţat unde găsesc borcanul cu cremă de ciocolată, evident că numai el îmi mai serveşte câte o linguriţă...oricum mami îl ceartă, dar tataie e de treabă şi mai îmi dă şi mie,căci mă duc la dulap şi bat cu mâna...
8. astăzi am cărat tot ce am găsit la mamaie pe noptieră la coşul de gunoi, noroc că era coşul gol, şi le-a recuperat tatie, căci altfel.....
Cam aşa pe la noi! Pe la voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu