joi, 11 februarie 2010

Bunicii, cei mai tari aliaţi!

Mami a ajuns la concluzia că bunicii sunt cei mai tari aliaţi ai copiilor!
Ieri am fost la bunici, mami a plecat pe la facutate, căci avea ceva treburi de rezolvat...când a venit, mamaie Ştefi i-a zis că este cafea făcută, şi dacă vrea să se ducă să îşi pună...evident că mami s-a dus la bucătărie, a luat o cană, şi-a pus cafea, zahăr şi frişcă...apare şi tataie Adrian, care o întreabă ce face, şi că nu bea cam multă cafea...mami a zis că nu crede că a dormit mai mult de trei ore legate în noaptea precedentă, că eu am fost nărăvaşă...şi tataie i-a răspuns: "Dacă nu ştiţi să adormiţi fata!", căci el tocmai mă adormise.
Mamaie Ştefi cel puţin recunoaşte că greşesc, chiar dacă mă lasă să fac ce vreau,adică nu mă ceartă ca Străbuna...Străbuna când fac vre-o boaţă trece de la "Frumosule!" la "Eşti obraznică, stai la un loc!".
Ce să mai zicem că şi mamaie Tanţi, zice că năzbâtiile pe care le fac denotă inteligenţă...normal, să îmi ia apărarea! dar tati zice că mai bine să denot inteligenţă, stând pe oliţă, mâncând singură şi vorbind, nu făcând prostii!
Acum să fim serioşi că şi mami şi tati au fost aliaţi cu Străbunii!