joi, 11 februarie 2010

Bunicii, cei mai tari aliaţi!

Mami a ajuns la concluzia că bunicii sunt cei mai tari aliaţi ai copiilor!
Ieri am fost la bunici, mami a plecat pe la facutate, căci avea ceva treburi de rezolvat...când a venit, mamaie Ştefi i-a zis că este cafea făcută, şi dacă vrea să se ducă să îşi pună...evident că mami s-a dus la bucătărie, a luat o cană, şi-a pus cafea, zahăr şi frişcă...apare şi tataie Adrian, care o întreabă ce face, şi că nu bea cam multă cafea...mami a zis că nu crede că a dormit mai mult de trei ore legate în noaptea precedentă, că eu am fost nărăvaşă...şi tataie i-a răspuns: "Dacă nu ştiţi să adormiţi fata!", căci el tocmai mă adormise.
Mamaie Ştefi cel puţin recunoaşte că greşesc, chiar dacă mă lasă să fac ce vreau,adică nu mă ceartă ca Străbuna...Străbuna când fac vre-o boaţă trece de la "Frumosule!" la "Eşti obraznică, stai la un loc!".
Ce să mai zicem că şi mamaie Tanţi, zice că năzbâtiile pe care le fac denotă inteligenţă...normal, să îmi ia apărarea! dar tati zice că mai bine să denot inteligenţă, stând pe oliţă, mâncând singură şi vorbind, nu făcând prostii!
Acum să fim serioşi că şi mami şi tati au fost aliaţi cu Străbunii!

7 comentarii:

  1. Scumpa mea, mi-a fost tare dor de tine! Am citit tot ce a scris mami, sa vad ce ai mai facut, sa nu pierd nimic! Daca o sa am un copil, mi-ar placea sa fie ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ce de dintzishori avem !!!!
    Sint mai bine draga mea ...
    iau niste pastile pt dormit seara ...
    nu e usor dar o leoaica nu se lasa batuta niciodata ....
    daca nu erau mama lui si matusa mea cred ca acum nu mai eram impreuna ....
    oricum in situatia in care sint era greu de iesit ...
    cu facultatea neterminata , locuind la mama naibii unde nu gasesti de lucru decit ca vinzatoare si pe criza asta ...
    Eu il iubesc pe el ...
    realizez ca toti mai calca strimb ,
    dar el ...joaca un teatru de oscar ....
    si nici usturoi n-a mincat si nici gura nu-i miroase ...
    Acum se poarta extrem de frumos cu mine ....
    AS spune SUSPECT de frumos ...
    Timpul va spune daca am facut bine sau nu ...
    Va Pup pe amindoua ROZ !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nikol: Multumim pentru aprecieri, si speram sa termini repede ce ai prin casa, sa ne mai povestesti!
    @Pansy: draga noastra, bine ca a fost doar atat, ca incepusem sa ne facem ganduri mai putin frumoase...si i-a sa faci dumneata bine sa ne dai o adresa de mess, ca data viitoare sa putem comunica! Bine ai revenit, ne-a fost tare, tare dor de tine, si speram sa mai bagi din top la tine pe blog, ca sa ne binedispui molipsitor!
    Pupici ROZZZZZ!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Frumos !!!!
    Sa mai bag din top????
    Muzica ???
    Adresa mea este teokos2003@yahoo.com
    si Theodora este numele meu adevarat!!!
    Va pup Dulce si Rozzzz
    Pe mess nu intru deocamdata nu stiu ce Dumnezeu are ca nu pot intra...
    trebuie sa vad cind are fidelu timp sa se uite !!!
    HA HA HA ...
    sint la mina lui deocamdata ...
    dar vreau sa ma pun bine pe picioarele mele!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, draga noastra...ne lipsesc melodiile puse pe blog, si toate traynaile tale!
    Intr-o seara mami l-a vazut pe Corut la Tv, si imediat i-a fugit gandul la tine!
    Te asteptam sa revii in forta..sa vedem ce mai fac si pisulinele!
    Multumi pt adresa..te-am adaugat! SI spunei fidelului ca vin la el daca nu face calculatorul...si vaide el, daca stau o zi pe capul lui!

    RăspundețiȘtergere
  6. HA HA HA !!!!!
    Va pup dulce de tot ...
    si incerc sa mai gasesc melodii BETON !!!
    HA HA HA !!!!
    Si eu cind deschid la voi aici si te vad rizareatza ....
    zimbesc si eu cu gura pina la urechi !!!!
    Imbratzisari !!!
    CALDE !!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne pare tare bine ca putem sa te binedispunem!
    Imbratisari si de la noi,si te mai asteptam..si cu alte noutati si la tine pe blog, caci nu numai noi am fost ingrijorati.

    RăspundețiȘtergere