duminică, 7 februarie 2010

Auă!

Pentru că ieri nu făcusem absolut nici o năzbâtie, dar absolut nici una...şi cum era să treacă ziua, fără să nu fac eu ceva, m-am gândit să dau un telefon.
Aşadar, am văzut eu că mami a vorbit la telefon şi după câteva minute m-am dus şi eu şi am luat telefonul, am ridicat receptrul, şi "Auă! Auo! Auă!", şi am butonat pe acolo, şi cum am făcut cum nu am făcut că am sunat-o pe mamaie Ştefi, şi am şi conversat..eu pe limba mea, ea pe limba ei...mami nu avea nici un stres căci credea că mă joc ca deobicei.
Cum am terminat eu de vorbit, şi am lăsat telefonul jos, mami l-a aranjat la loc, şi cum a pus receptorul la loc a sunat mamaie să relateze cele întâmplate: că a sunat-o Iubărică!
Mami a fost cam sceptică, dar a verificat telefonul, şi era înregistrat că sunasem....mare minune şi butonul de "Redail" şi ce bine că l-am descoperit!

10 comentarii:

  1. sunt o nazdravana si ce , asta denota inteligenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamaie de la Dridu , mi-e dor de voi si de gaza in mod special.

    RăspundețiȘtergere
  3. oare daca scot cenusa din soba tot inteligenta denota?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mai te iau de nora , dc faci atatea nebuni , ca , grasu e cuminte ca , catelu lui parinte
    ihihihhi

    RăspundețiȘtergere
  5. pai atunci trebuie sa ne pregatim pentu un nou casting!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai dc Grasu e cuminte......ii trebuie o fata mai dezghetata....nu?
    nasa care nu a mai trecut pe la voi pentru ca este inzapezita rau :((((((((

    RăspundețiȘtergere
  7. problema este ca nici Grasu nu mai este asa cuminte....

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))si uite-asa ai mai facut inca o descoperire...pe cat eram de nervoasa pe tot sistemul asta de invatamant in legatura cu toata mascarada care va fi luni si marti cu proba la romana, mi-ai furat un zambet cu nazbatiile tale si nu m-am mai gandit la toate celelalte...am stat sa imi amintesc de copilarie, de inocenta, de nazbatii
    esti o dulce

    RăspundețiȘtergere
  9. inger fara aripi draga noastra, iti uram bafta la examene si speram sa obti rezultatele dorite, si ne bucuram ca am reusit sa iti aducem un zambet

    RăspundețiȘtergere