marți, 16 februarie 2010

Acrobată mă fac!

Dacă tot şi-a făcut reapariţia în lumea blogosferei, tanti Pansy, care a fost acrobată la circ....vreau să îi zic că şi mie îmi plac tare, tare mult acrobaţiile...îmi cam place la înălţime!
De exemplu, vreau cu tot dinadinsul să ajung pe masa pe care ţine mami cărţile ei...că ne-a căpiat cu atâtea cărţulii...şi pentru a ajunge acolo trebuie să străbat ceva: şi anume, trag perna de pe canapea, o aşez lângă marginea canapelei, pun pe pernă o jucărie, mă urc pe pernă, apoi pe jucărie, apoi pe canapea, şi apoi fug către bicicletă, şi aici se ripe firul, căci mă vede mami şi strigă la mine "dăte jos din corcoduş!"...şi numai ajung la masa cu cărţi!
Sau dacă vreau ceva de pe birou, mă urc cu picioarele pe suportul scaunului de birou, apoi pe scaun, şi apoi, văd ce este pe birou...şi haţ!
Ca să nu vă spun că mă caţăr şi pe scaunul de masă!
Şi să nu o auzim pe mami de Imam, că el nu face...că o să facă şi el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu