luni, 1 martie 2010

Baby Expo!

Joi am fost la Baby Expo să ne shoppingărim, evident că ne-a făcut mare plăcere!
Ne-am întâlnit şi cu Imam, mami de Imam şi cu Sexy Nina.
Imam a devenit un adevărat cavaler, când stăteam cu căruciorul lângă el mă prindea de mână şi mă mângâia, şi îmi dădea şi din cornul lui...chiar dacă aveam şi eu corn. Am primit şi mărţişor anticipat o spumă de baie şi o cărticică de baie!
Datorită lui Imam ne-a recunoscut şi piratul Soso, şi ne-a invitat la concursul "Pitici Sportivi" să le luăm premiile,şi fireşte că le-am împuşcat premiile....normal că Soso ne-a reţinut fiindcă la ediţia trecută nu reuşea să îi pronunţe numele complet al lui Imam!
Sexy Nina a fost şi ea de mare ajutor,căci eu m-am plictisit să stau în cărucior şi am început să mişun pe acolo, şi mami nu putea să alerge după mine şi să împingă şi la cărucior...aşa că ne-a dat o mână de ajutor Sexy Nina!

6 comentarii:

  1. ce dragut...prin simpla ta prezenta impui baieteilor sa se comporte ca niste cavaleri atunci cand sunt langa tine!
    sa ai parte de o primavara cat mai frumoasa in care sa poti face cat mai multe nazbatii si in loc de martisor iti trimit o imbratisare calde si un pupic pentru cea mai dulce copilita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult draga noastra! Si noi te imbratisam,si sa ai parte de o primavara frumoasa!
    Cat despre baieti eu ii cam tratez cu spatele!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @iunger fara aripi: asa zice si tati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce curtata esti tu mai deja, mai tarziu cum va fi?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: vom vedea ce va fi si mai tarziu..dar speram ca nu asa cum auzim de la mamaie Tanti!

    RăspundețiȘtergere