marți, 16 februarie 2010

Prima mea palmă!

Dacă am uitat cumva să vă spun, vă spun acum că am făcut o pasiune pentru prize, adică dacă văd o priză gata şi eu să umblu să văd ce şi cum!
Din acest motiv, acum la noi toate prizele au doape apărărtoare în ele, şi mai sunt blocate cu diferite obiecte, dar: şi ce dacă!
Joi m-a prins mami încercând să ajung la priza din spatele canapelei....care este blocată cu o sticlă de 10l de apă şi de radiatorul electric....dar eu am împins radiatorul electric, şi mi-am făcut loc, şi mă chinuiam să trag de sticlă, să îmi fac loc, să văd eu ce este acolo la priză! Când m-a văzut mami, m-a cretat rău...
Sâmbătă în schimb m-am ales cu o palmă la fundulin, fiindcă am scos din priză maşina de spălat, şi mă chinuiam să bag ştecherul la loc...dar m-a prins mami, şi fap o palmă la fundulin!
Momentan stau cuminte, numai am umblat pe la prize...dar să vedem până când, căci orice minune ţine trei zile!

2 comentarii:

  1. grasu a pierdut numarul la palumte pt prize si degetul bagat in nas
    dar l am lecuit nu mai face mai lucram si noi ca voi la prize
    noramea sa fii cuminte eu vreau sa te faci doctorita sau avocat nu electrician ihhiihhi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Cuscra, nu stiu ce o sa ma fac, dar nici electrician nu este rau! Viitorul suna incert...si din cate zice mami, crede ca ma voi face ce voi vrea eu...ca nici acum nu prea tin cont de parerile loc, dar cand am sa mai cresc?

    RăspundețiȘtergere