sâmbătă, 6 februarie 2010

Plover dalmaţian!

Am mai făcut o boroboaţă...o mare boroboaţă.
Zilele trecute mami a spălat, şi a sortat hainele...şi în timp ce ea sorta, eu am luat un plover roz de-al ei, am luat sticla de Bref de lângă wc, am deschis capacul, şi am început să picur...am văzut eu că şi mami a folosit sticla asta...şi cum soluţia de Bref era albastră, am scos un plover roz cu pete albastre! Frumos nu, mă fac artistă?
Şi tot din categoria "Hai să spăl şi eu!", joi a fost o zi cu peripeţii, şi cum mami a înmuiat o geacă să o bage la maşină, în mometul când ea se chinuia să bage geaca în maşină, eu am vrut să o ajut şi am răsturnat ligheanul cu apă pe picioarele noastre...frumos a fost că era şi pe parchet, aşa că am luat repede prosoapele din baie şi le-am pus pe parchet, să absoarbă apa,în timp ce mami mă schimba...căci asta ne mai trebuia: să răcesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu