luni, 1 februarie 2010

Gât de lebădă!

Zilele acestea am lipsit datorită faptului că mami a beneficiat de un "Gât de lebădă", adică marţi dimineaţă s-a trezit cu o frumoasă durere de gât de nu îi permitea să stea decât în anumite poziţii...cel mai comod era cu gâtul întins, şi cocoşată!
Aşa că eu mi-am cam făcut de cap, fiindcă mami nu putea să se bage prin toate cotloanele după mine...miercuri când a venit tati acasă i-a trebuit fix o oră să facă curat după mine...eu făcusem o adevărată ordine şi disciplină...în dormitor, am înşirat umeraşele mele prin toată camera, şi am deschis sertarul de la şifonier,şi am făcut o adevărată expoziţie de chiloţi...în sufragerie, am dat masa de sub televizor la o parte, am rupt cartoanele de după birou, am scos tot ce am găsit afară,şi le-am împins în mijlocul camerei...inclusiv ups-ul! Mami a zis că sunt nervoasă fiindcă mai îmi dă un dinţulin!
Miercuri, în prima parte a zilei m-au vizitat şi bunici...şi cum mami nu putea să mă ţină în braţe, eu voiam numai în braţe!
Joi am fost mai cuminte, şi lui mami a început să îi treacă închilozarea...
Vineri am fost în vizită la bunici, şi am făcut ordine pe la Străbuna prin cameră...să vadă şi ea cine este şeful!
Cam asta am făcut eu!
Astăzi am făcut ordine cu mami, şi am luat şi eu mopul din baie să oajut la curăţenie...mă fac fată mare!

4 comentarii:

  1. cineva e harnică la început de săptămână, lună ...luni ai energie de lucru ?! las că, creşti tu şi ai sa vezi, luni nici iarba nu creşte...eu azi m-am fofilat la birou toată ziua, folosindu-mă de scuză "azi e lun

    RăspundețiȘtergere
  2. deja te faci fata mare si mai esti si harnicuta foc ...oricum si tu ai o scuza pentru agitatia ta si anume faptul ca iti mai creste "un dintulin"!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nikol: Mami şi tati nu sunt de aceiaşi părere!
    @Balauru: bine că ai putut să te fofilezi...şi mami mai îmi zice că să dorm acum cât suntmică, că am să cresc şi am să vreau să dorm, şi o să am treabă!
    @inger fără aripi: scuze mi se găsesc mereu! dar mami speră să mai mă cuminţesc..speranţa moare ultima!

    RăspundețiȘtergere