marți, 16 februarie 2010

Am stricat oliţa!

Eu am două oliţe, una primită de la Darakids şi una de la naşa.
Ceea de naşa, cântă când faci pişulin, ceea de la Darakids cântă când apeşi un buton, ca să îţi ţină companie...cui o vrea să stea pe oliţă,căci eu mai bine merg decât să stau acolo!
Şi ce m+am gândit eu zilele trecute: ce nevoie am eu de buton cântăcios la oliţă, şi cine stă cocoţat pe oliţă? aşa că am purces la scoaterea butonului, şi demontarea muzicuţei...noroc că butonul acesta este de tip pastilă, şi este destul demare, că altfel cred că îmi mai primeam una la fundulin, că făcea mami infart să nu-l înghit!
Mami când a văzut, s-a consolat cu ideea..am stricat-o asta este! dar tati mi+a confiscat tot, că cică o să repare el...dar ce să mai repare nu ştiu!
Când mamaie Tanţi a întrebat ce fac, şi mami i-a spus ce tocmai făcusem, mamaie în loc să zică că fac prosti, a zis "Hai lasă, tu nu ziceai că rupeai păpuşile să vezi acum sunt legate mâinile?"...ce să mai zici cu buncii aştia!
Ieri am fost la Străbuna, şi desigur că şi mamaie Ştefi, în loc să zică că întradevăr fac prostii, a zis că ce şi mami făcea prosti, şi că şi Străbuna ţinea cu mami, ce a uitat când a tras-o pe mamaie de păr că o bătea pe mami?
Căci ca să vă spun aşa mami a primit două bătăi, dar bătăi de la mamaie Ştefi:
prima pentru că mami pleca de acasă cu cine se nimerea pe stradă...şi o dată numai dădea de mami, şi când a găsit-o a pus-o pe o bancă, şi a bătut-o la fundul gol, de a ieşit o femeie la poartă şi zicea să numai dea...acum mami crescând recunoaşte că merita aceea bătaie...căci cel mai des lui mami îi plăcea să plece de acasă cu oile, cu turam unui vecin la păscut, şi acum na: să îţi dispară copilul şi să nu şti unde este!
iar ceea de-a doua bătaie a încasat-o pentru că a pierdut bijuteriile lui mamaie...adică mamaie i-a dat bijuteriile să i le pună bine, şi mami şi le-a pus pe mână şi s-a învârtit, şi au zburat prin casă...şi atunci mamaie iar să o bată pe mami, numai că atunci când se încingea mai bine, a intrat în cameră Străbuna, şi i-a zis doamna Chiveanu, care era martoră la cele întâmplate, ce a făcut mami..şi Străbuna s-a înfipt în părul lui mamaie şi i-a zis: "Na că dacă tu baţi fata, te bat şi eu!"...şi a salvat situaţia doamna Chioveanu care a găsit bijuteriile sub fundul ei!
Străbuna nu a bătut-o pe mami niciodată, dar era deajuns să se răţoie la ea niţel, că ştia cum să facă încât să se facă ascultată...aşa face şi acum, şi cu mine, când mă duc la ea şi mă ceartăşi dau în ea îmi zice "Auzi, dar ţie nu îţi e ruşine?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu