marți, 2 februarie 2010

Tu eşti băiat?

Astăzi am fost la bunici,şi evident că am stat şi cu Străbuna...care Străbună m-a întrebat: Tu eşti băiat?
Evident că tentaţia ceea mai mare a fost ochelarii, şi când m-am dus să mă ia în braţe,şi am văzut că ea nu mă ridică, am început să mă răţoi la ea, şi să dau cu palma în ea...şi ce dacă mami mă certa,că mie chiar nu îmi păsa! Şi Străbuna zicea că mami a fost cuminte când era mică, dar a uita că şi de ea spunea la lume că "Nici dacă era băiat, nu era aşa!".
Mamaie a zis că Fabio este cuminte, dar mami a zis că dacă o întrebăm pe Oana, mami de Fabio, nu crede că are aceiaşi părere! Când am plecat ne-am văzut un pic şi cu Fabio,întradevăr stătea cumine!
Tot mamaie mă tot întreba, unde este tati? şi tot zicea "ta-ta,ta-ta, ta-ta", dar eu tot "ma-ma, ma-ma" răspundeam! Şi ce dacă îmi mai zice "Auzi,mă Sara, dar tu tată nu ai?", că eu tot ce ştiu aia zic!

2 comentarii:

  1. ce scumpa esti...lasa ca o sa stii oricum sa spui si mai multe si atunci sa se tine bine restu ca tu o sa tot vorbesti...te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  2. @inger fara aripi: mulţumim pentru aprecieri,şi noi te pupăm! Întradevăr,când mă supăr nu te mai înţelegi cu mine, zic de toate pe limba mea...mamaie Tanţi zice că îmi taie gura în săbi, aşa fac!

    RăspundețiȘtergere