sâmbătă, 6 februarie 2010

Nemo...finding Nemo!

Miercuri am luat peştişori pentru că mai aveam câţiva veteranii şi mami tot îl bătea la cap pe tati: hai să luăm peştişori,că numai are Iubărică cu cine vorbi...şi i-am mutat şi pe cei din acvariul mic în cel mare.
Un peştişor obraznic s-a dat drept mort, şi după ce l-am analizat şi eu şi mami şi tati, şi ne-am dat cu părerea, şi s-a votat: se aruncă la wc...dar peştişorul a început să înoate, şi acum noi ce să facem? Am tras apa, şi să sperăm că va ajunge în Marele Ocean, aşa cum spera şi Nemo.
Şi dacă vreţi să ştiţi ce fac eu acum: îl epilez manual pe tati..adică tati stă pe canapea şi se uită la tv, eu i-am ridicat pantaloni şi trag de firele de păr, şi tati tot se chinuie să se apere, dar ce credeţi voi că eu uit? Îl las niţel să uite el că trebuie să îşi ţină pantaloni, mă mai joc niţel, şi cum văd că pot trece la atac, mă apuc de treabă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu