joi, 11 februarie 2010

Probleme IT!

De circa o săptămână am probleme IT cu tati!
Adică de câte ori se aşează pe scaun, în faţa calculatorului,hop ţop şi eu fuguţa mă duc la el şi încep fie să îi butonez unitatea, fie să mă întind să mă ia în braţe şi să mă mârâi, şi când mă ia în braţe eu încep să testez, să văd cu ce pot pleca de la el de pe birou...mami zice că dacă eram mai măricică, tati ar fi crezut că m-a pus ea!
Toată tevatura se termină cu o partidă de fotbal, în casă...şi tati care zicea că nu vrea să aibe un băieţoi de fată, na! că acum a ajuns la concluzia contrară,că cică mai bine un băieţoi decât o elevă cool din ziua de azi...că şi tati parcă ar avea vârsta Străbunilor, cam aşa vorbeşte.
Aseară i-am auzit pe mami şi pe tati vorbind, că era la TV, dl Bichir, sau aşa cum îi zice tati "distrugătorul de panarame"...şi revenind, în discuţie, tati îi zice lui mami: "Pe vremea noastră nu se dorgau, nu existau magazine etnobotanice...pe vremea noastră maxim se fuma în WC"...parcă vremea lor a fost demult, dar ce să faci dacă totul evoluează rapid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu