duminică, 26 aprilie 2009

Am fost cu parintii si nasii la shopping!

     Pe 2 Mai fac baldabac, adica ma boteaza...si deaceea ieri am fost cu parintii si nasii la o sesiune de shopping; de fapt cu mami si nasa, ca tati si nasul au stat la masina! Tati a zis ca merge pe post de sofer, iar nasul a mers din semn de solidaritate cu tati....

     Nasa si mami mi-au luat multe hainutze, sa am mai multe toalete. Nasa avea si ea un fix, sa zic asa, si anume sa imi ia chiloti....pana la urma s-a lasat pagubasa, ca nu a gasit pentru varsta mea! Abia astept sa ma imbrace in toate toaletele, si sa ma admire lumea! Culmea este ca si la botez se intampla ca la nunta la mami si tati: cei de care credem sigur ca vor veni, nu vin, si vin persoane care nici nu credeau ca vor veni! Abia astept sa imi scrie fiecare in carticica, sa am amintire!

     De veselie ca urmeaza sa ma crestinez, chiui de ieri intruna.

     Tot ieri am trait primul meu cutremur! Mami nici nu se prindea ca e cutremur daca nu o avertiza tati, ca se juca cu mine....tati a simtit ca se misca scaunul cu el. Am scapat cu bine, Slava Domnului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu