luni, 13 aprilie 2009

Weekend plimbaret!

     Sambata am fost in vizita la nashii! De fapt, mami si tati au vrut sa le duca cadouasul pentru botez, ca lor nu le place sa dea cadoul in ziua evenimentului. In timp ce tati si nashul s-au luptat cu facutul unui gratarel, mami si nasha au stat la taclale. Nasa si-a luat o pisicutza tare, tare, tare frumusica, dar la fel de tare de speriata....abia astept sa cresc eu mare sa o iubesc! Vreau si eu o pisicutza cand am sa mai cresc, insa tati deja mi-a zis sa imi iau gandul...cica avem pesti ca animale de casa, dar mai vedem noi cum si ce tratam! Tati zice ca avem pisoi  la curte si la maDridu cati vrem, de ce sa aducem si in casa? Partea proasta este ca si mami cam tinde sa ii dea dreptate! 

     Nashul ne-a facut planul de atac pentru botez...cica o sa vina intr-un costum pe care o sa isi coasa mare o eticheta pe care sa scrie Botezatu'! Ca de, mami cu tupeu ca intotdeauna i-a zis sa isi ia dupa el mai multe tinute...printre care si una de scandal, ca el o sa se ocupe de gratar. Ca na, daca nu stiati intre mami si nashul exista o placere deosebita sa se tachineze, dar am sa cresc eu mare si am sa-l trag pa nashul de nas...sa vada ei! Eu m-am delectat doar cu mirosul de gratarel, asta este ce sa fac!  

      Seara am fost si la shopping in Carrefour, unde mami nu a putut sa se destrabaleze asa cum face ea de obicei...sa mai cresc eu nitel si sa va tineti, ca acolo ne mutam, printre rafturi! Urmatoarea sesiune de iesit la cumparaturi ne-a planificat-o nashul inainte de botez. Dar sa vedem daca ma vor lua si pe mine!

     

Un comentariu:

  1. auzi am inteles ca suntem mici dar tu ai cerut permisiune de la sotul tau ca sa pleci ?
    adica sa umbli plimbareata vezi ca ne suparam si te pedepsesc ihihihih , si eu am fost in parc cu mama si tati si am venit val vartej acasa ca i sa facut rau lui mami in parc si a trebuit sa venim ca nu mai avea cine sa conduca apoi

    RăspundețiȘtergere