marți, 7 aprilie 2009

Azi merg sa fac vaccin!

          Astazi este zi de vaccin. Merg sa ma intalnesc cu tanti doctora! Mami spera sa numai urlu ca randul trecut, sa fiu ceva mai cuminte! Nu are decat sa spere...eu tot ce stiu fac!

          Tot astazi vreau sa-l sun pe Grasu' sa vedem el si mami lui ce mai fac, ca ei ne-au sunat ieri dar nu am apucat sa raspundem...mami lui tot zice ca e anemic ca plange mult dupa mine, dar ce nu stiu eu cum e treaba cu baietii astia? O sa creasca si el mare, si o sa ia lectii de la cei mai mari si numai o sa planga dupa mine! O sa isi caute alta fata!

          Ieri am fost pe la curte sa vedem care mai este treaba si pe acolo....mai nimic nou...abia astept sa cresc mai mare sa fac eu ordine pe acolo cu toata lumea!

          Tot ieri au rediscutat si mediul pentru botez...daca nu m-au zapacit cu botezul asta! Tati este convins ca ceea ce cred ei (mami si tati) pentru bunici nu prea conteaza, ca ele tot ce stiu aia fac! Adica supraevalueaza situatia! Si pana la botez sigur o sa mai schimbe meniul de 10 ori...ceea ce imi place cel mai tare este ca mami, tati si cu mine vom face cumparaturile...asa ca totul e la mana noastra! Si le lasam sa supraevalueze, si ne orientam noi la fata locului cum sta treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu