vineri, 24 aprilie 2009

A venit Imam in petit!

     Astazi am avut musafiri! A venit Imam cu mami lui la noi in petit!

     Am primi o multime de cadouri, printre care o bluza tare tare sexi si o pereche de blugi. Am fost putin geloasa pe el cand l-a luat mami in brate. M-am convins si eu ca nu degeaba i se spune Grasu'!

     Ce sa va mai  spun, ca daca vedeti ce socrela pot avea o sa ma invidiati....s-a jucat cu mine si m-a smotocit intruna! Dar singura a recunoscut ca daca ar fi sa ma ia la ea ar fi  prapad...ori m-ar aduce repede inapoi, ori s-ar spanzura! Si singura a tras concluzia ca am sa ajung sa-l bat pe Grasu'....el e un cuminte!

Un comentariu:

  1. Buna Sara,
    Ce cuminte ai fost de ai fost rasfatata cu hainutze frumoase... Ne arati si noua??? Pentru o asa printesa.... nimeni nu rezista sa nu iti faca cadouri frumoase. Sa fii cuminte si sa o asclti pe mami si pe tati..Ok?
    Sanatate multa draga printesa.

    RăspundețiȘtergere