miercuri, 29 aprilie 2009

Poze cu nasii!

     Am pus pozele din saptamana 19!  Am poze si cu nasii dupa ce am fost la shopping! Le sta bine cu mine in brate nu? Asa ziceam si eu! Sunt tare mandrii de mine.

     Mami si nasa s-au interesat foarte bine cum stat treaba cu botezul, fiind ca se pare ca parintele Cezar a cam luat-o pe aratura, ca a zis sa stau nemancata pana dupa impartasanie si ca sa plec acasa in paturica...uite ca noi o sa ii dam o teapa! o sa plec imbracata in hainute, si o sa mananc cand vrea muschiul meu!

     Mami a vorbit si cu mami de Ana si a zis ca si Ana la fel a facut! Multumim mami de Ana de lamuriri!

Un comentariu:

  1. sa te tina nemancata cand i oi trage un chiuit la popa de foame moare ala in biserica si ramai si nebotezata hihiihih

    RăspundețiȘtergere