luni, 20 aprilie 2009

Si am revenit iar!

De aproape o saptamana nu am avut timp sa va spun ce am mai facut....ma surmeneaza parintii astia! Sa o luam pe zile:

Marti, 14. aprilie, mami si tati au inceput pregatirile sa ne mutam la noi acasa...spre dezamagirea bunicilor, care erau pregatiti de vre-o luna jumate, dar tot nepregatiti au parut. Asadar, mami a strans ce aveam de mutat acasa, iar tati si nasul s-au ocupat de mutare efectiv; mare tambalau, mare, cu patutul meu. Eu, ce sa va spun,  am fost lasata in grija bunicilor, si fiindca stiu ca am pe cine juca dupa degete am inceput showul de indata ce au plecat mami si tati...la un moment dat tataiu Adrian ma plimba prin casa si mamaie Stefi umbla dupa noi si ma pupa pe cap. Mami a ras de tataiu, spunandu-i ca ne place sa mergem in gasca, sau ce?

Miercuri, 15. aprilie, au venit in vizita la bunci de la Bucuresti, bunici de la Dridu, si mi-au adus cadoul de Iepuras...tot atunci am primit cadoul de Iepuras si de la mamaie Stefi, fiind ca il cumparase mamaie Tanti. Seara ne-am mutat la noi acasa...a fost prima data cand am vazut si eu unde stam! Mami a facut o boata: a cam stricacit frigiderul...in sensul ca piuie intruna! A atins senzorul de temperatura din frigider, si acum prosu' crede ca e cald, in loc de frig!

Joi, 16. aprilie, a fost o zi maraton...am fost fata de comitet si i-am lasat pe mami si tati sa faca curat in casa, iar pe la pranz am mers la shoping in Real, unde am socializat cu toata lumea....sper ca Grasu'de Imam sa nu se supere iar, ca el nu a mers!

Vineri, 17.aprilie, ne-a lasat tati la bunci dimineata...iar ne-am destrabalat:am iesit afara doua ore, iar dupa amiaza am trecut putin pe la dl profesor....unde am mai primit un cadouas de la Iepuras, si unde am facut cunostinta cu Misu! Acum mami de cate ori se supara pe mine, ma ameninta ca ma da la Misu sa ma pape de poponeata....noroc ca m-a salvat mami de Marina, a zis ca daca imi papa Misu poponeata, ce mai baga mami in pampers?

Sambata, 18. aprilie, am plecat la bunci la Dridu..si mi-am luat revansa pentru zilele in care am fost cuminte...am facut un mega show! Dar l-am lasat pe tati sa il ajute pe tataiu sa aranjeze cate ceva pentru botez...ca doar e botezul meu!

Duminica, 19.aprilie, m-am jucat cu Strabunu', iar mami si tataiu Marinica au discutat cateva detalii privind botezul, iar tati a verificat cum va fi cu sunetul...am vrut eu sa le zic, ca nu e cazul sa se streseze cu muzica, ca le fac eu discoteca! Mama Tia tot o incurajeaza pe mami, ca dupa botez ma mai cumintesc...insa tati nu crede! Am cunoscut-o si pe Andreea, si am mai cunoscut o fetita, care am uitat cum o cheama....este nepotica nasei lui mamaie Tanti!

Astazi am fost fata cumintica ca am depistat ca tati deja devine expert in schimbatul pampersilor, chiar daca se necajeste ca nu stau eu foarte cuminte cand ma schimba...o sa depisteze si el ca degeaba ma roaga sa stau cuminte, ca eu tot ce stiu fac! Dupa amiaza am trecut si pe la mamaie Stefi si tataie Adrian....tataiu si tata fac revolutie impotriva parintelui, cu ora de botez: oare pe mine ma mai crestineaza oamenii asta? sau ma lasa pe mine sa aleg cand voi fi mare?

Cam asta am facut eu...sper ca ati primit multe cadouase de Iepuras, ca si mine! si ca nu ati mancat prea mult, ca mine! HRISTOS A INVIAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu