vineri, 3 aprilie 2009

Ma scoate Nasha la shopping!

         Weekend-ul viitor mami si tati ma duc in vizita la nasii, sa stabilesc cu Nasha cand iesim si noi ca fetel sa ne destrabalam! Mami zice ca ar fi bine cu o saptamana inainte de botez, dar sa vedem ce se voteaza. Deja Nashica mi-a luat un costumas si abia astept sa il vad... daca are aplicatI e bine ca am de ce trage dupa mine si de ce roade.

         Marti cica ma duc sa fac si vaccinul...nici nu vreau sa ma gandesc! Iar o sa urlu, sa stie toata lumea ca am venit....pregateste-te tati doctora, ca vin!

         A, si am uitat sa va spun ca de doua nopti dorm in patut la mine....dar acu' mami sa nu isi faca iluzi, ca poate ma razgandesc!

         Am vesti si despre Grasu' de Imam: asa grasun cum este el, dar e anemic! cum o fi, nu am inteles! dar vedem noi cum scapa si din asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu