miercuri, 8 aprilie 2009

Am facut vaccinul!

       Ieri am fost si am facut vaccinul....am fost tare cuminte! Mami mi-a promis o jucarie pentru ca am fost asa cuminte!

       Sa vedeti ca dupa mine a intrat o fetita maricica si cat a urlat....asa cum am urlat si eu la primul vaccin, dar cred ca ea avea experienta!

       Tanti doctora a fost incantata de cum arat: m-a masurat, m-a cantarit, m-a ascultat. Am deja 6200 grame si 62 cm! I-a zis lui mami ca poate sa inceapa sa imi dea suculeturi si supica, dar mami nu vrea...zice ca atunci cand incepe sa numai aiba laptic atunci incepem cu suculetele....ca si asa am cam exagerat cu portocala atunci!

Un comentariu:

  1. Bravo mititico pentru rezultatele bune ed la dr... tine-o tot asa... sa fi cuminte si sanatoasa. stii tu cand vrei sa incepi sa ceri si altceva in afara de laptic...
    Sa ai grija de parinti si sa le oferi nopti linsitite. Esti o rasfatata.
    Te pupam noi.. Ana si mami.

    RăspundețiȘtergere