miercuri, 22 aprilie 2009

Si am speriat-o pe mami!

     Noaptea trecuta am cam speriat-o pe mami ca atunci cand s-a trezit m-a gasit asezata foarte frumos pe partea dreapta...eu m-am intors singura, dar mami a sperat ca asa m-a asezat tati! Dimineata cand l-a intrebat a ramas surprinsa....tot mai spera ca m-a intors cineva, si nu am inceput sa imi fac de cap!

     Azi am fost si la buni Stefi, si mi-am facut si acolo de cap. Sunt o rasfatata! 

     Mami e cam dezamagita ca sambata, pe 2 Mai, ma crestineaza si nu este deloc asa cum credea ea ca va fi...ea voia ceva foarte simplu si simbolic, dar toata lumea complica situatia! A zis, ca daca voi avea un fratior sau vre-o surioara, vreodata, va proceda cu totul si cu totul altfel....dar vorba aceia, de ce iti e frica nu scapi! Mami a fugit de agitatie si complicati si tocmai peste asta a dat! Noroc ca mai destinde nasu' admosfera...dar mami nu o percepe astfel, chiar il ia in serios...nu s-a invatat ca nasu' nu trebuie luat in serios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu