joi, 30 aprilie 2009

Sambata fac baldabac!

     Sambata ma boteaza...azi am fost la shoping cu mami si tati! Tati la chemat pe nasu' sa ne ajute la carat cumparaturile, cand am ajuns acasa, ca la cate cumparase....Nasu' are si el un fix: ce flori pune el la lumanare? Pai bine mai nasu' cand nasica si mami se dadeau de ceasul morti cu lumanarea asta tu ziceai ca pe tine nu te priveste ca tu ai cumparat lumanarea si aranjamentul le priveste pe ele...macar suma pe care ti-a alocat-o mami sa nu o depasesti! Abia astept sa imi vad lumanarea, si sper ca nu ai exagerat asa cum ai facut la nunta la mami si tati...acum nu mai trebuie sa impresionezi audienta sa dai milioane pe crini, ca nu sunt de papa!

     Mamaile mele se agita de doua zile rau de tot...altceva nu au ce face! Tati face teoria chibritului ca au facut risipa...nasu' rade de ele zice sa face botezul si pentru pompieri...nasu' oricum e consemnat la gratar!

     Eu sunt tare cumintica...mami zice ca spera sa mai fiu la fel de cumintica si maine ca mai are multa treaba...ma mai gandesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu