luni, 20 aprilie 2015

Urmează clasa întâi

Eram la Mega, stăteam la coadă la casierie și citeam o etichetă.
Ajungem la casă, doamna: ești la școală?
Eu: la clasa pregătitoare.
Doamna casieră: credeam că la clasa întâi, dar o să mergi la toamnă.
Eu: nu merg la clasa întâi, repet pregătitoarea.
Mama, să zicem uimită: de ce să repeți pregătitoarea?
Eu: să mai stau un an cu doamna Anca.
Casiera: doamna Anca este învățătoarea?
Eu: da.
Casiera: cred că și clasa întâi o să o faci cu doamna Anca.
Eu: atunci merg la clasa întâi.
Mama: în mod normal, inclusiv clasa a patra o faci cu doamna. Dar de unde ți-a venit ideea cu repetatul?
Eu: ce bine! M-am gandit că dacă Nicole a putut să repete grupa mare la grădiniță, pot să repet și eu pregătitoarea, dar dacă zici că tot cu doamna fac și la clasa întâi nu mai este nevoie să repet.

 Mama: și poate pe viitor când te decizi că faci ceva ne anunți și pe noi, ca să știm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu