joi, 9 aprilie 2015

La ora de sport…

Tataie: mâine merge și doamna de sport la Stadionul Național cu ei?
Mama: nu cred, mai ales că doamna de sport este supărată pe ei. Pe acordul semnat pentru plecare era scris altcineva ca însoțitor.
Mamaie: cu ce au supărat-o pe doamna de sport?
Mama: au supărat-o că la oră se îmbrâncesc și se hârjonesc. O dată au fost atât de nebunatici că toată clasa nu a primit bulină de cumințenie. Îți dai seama că se supără și doamna Anca când aude că ei nu sunt cuminți.
Eu: nu e corect să stăm acasă când suntem bolnavi!
Mama: a, și doamna de sport a zis să stea acasă cine e bolnav. Mie mi se pare foarte corect! Și ști și tu  de ce, că am mai discutat pe această temă.
Eu: de ce?
Mama: ultima data când ai fost răcită ce ai făcut la ora de sport?
 Eu: da, m-am jucat cu sticla de apă cu Casi.
Mamaie Ștefi: cum te-ai jucat?
Eu: eu dădeam la Casi și Casi la mine.
Mamaie Ștefi: păi bine mă mamaie, doamna de sport v-a lăsat să stați cuminți să nu faceți efort, și voi așa ați făcut?
Eu: ne plictiseam și ce era să facem?
Mama: nu mai faceți nimic! Vă plictisiți acasă!

Mamaie Ștefi: mă mamaie, fiți și voi cuminți și faceți ce vă spune doamna că nu are cum să nu se supere dacă voi nu o ascultați. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu