duminică, 5 aprilie 2015

Metoda detectivului – MindLab


La țară, mama stătea de vorbă cu Silvia.
Silvia: mai merge Sara la MindLab?
Mama: da.
Silvia: și îi place?
Mama: da. După primele două luni am vrut să o retrag, dar ea a zis că nu renunță.
Silvia: de ce doreai să o retragi?
Mama: mi se părea că nu face mai mult decât știe și nici nu povestea ce face la oră, dar acum văd că a început să mai povestească. Plus că marți când are MindLab are și șah, și mă gândeam că se obosește prea mult. Dar dacă ea zice că îi place am zic că până la urmă ea decide.

Eu eram prin curte după unchiul Vali.
Silvia: metoda detectivului ai învățat-o Sara?
Eu: nu, acum am făcut metoda semaforului.

După câteva zile acasă, mama: of Domane, unde oi fi pus eu nasturele?
Eu: aplică metoda detectivului și afli.
Mama: adică?
Eu: pune mai multe întrebări și o să te ajute să afli ce ai făcut cu nasturele.
Mama: nu este metoda de care te întrebase și Silvia? Parcă atunci ai zis că nu o ști. Când ai învățat-o?
Eu: am învățat-o la jocul cu parcarea, pe la început.
Mama: și Silviei de ce i-ai spus că nu o ști?
Eu: atunci nu îmi aminteam.
Mama: e, pe bune? Eu cred altceva.
Eu: ce?
Mama: că tu doreai să te joci cu unchiul Vali și nu aveai atunci timp de Silvia, ceea ce nu e deloc frumos.
Eu: acum am treabă.
Mama: vezi? Și acum aplici aceiași metodă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu