sâmbătă, 4 aprilie 2015

Soacra cu trei nurori

Eu: mami zici că ești soacra cu trei nurori.
Mama: eu nu pot fi decât soacra cu trei gineri.
Eu: cum așa?
Mama: dacă te măriți tu de trei ori o să consider că am trei gineri.
Mamaie: Doamne ferește, ce idei ai și tu!
Mama: de ce dragă? Vecinul nostru de la parter a fost căsătorit de trei ori și toți copilași vin la el.
Mamaie: or fi ai lui.
Mama: nu chiar. Cu prima nevastă are un copil, cu a doua are un copil și avea și ea un doi, cu cea de-a treia are un copil și mai are ea unul.
Apare și tata: dar tu de unde ști atâtea amănunte?
Mamaie: chiar așa de unde ști toate astea?
Mama: ghicește, ai dreptul la o singură încercare.
Tata: e na!
Mama: nu acesta era răspunsul. Firește că de la domnul Sandu ”știe tot”.

Eu: domnul Sandu chiar știe tot că vorbește și mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu