marți, 21 aprilie 2015

Nu cu avionul

Eu: ați luat bilete de concediu?
            Mama: de ce?
                Eu: mergem cu avionul?
                Tata: da!
                Eu: eu nu merg cu avionul.
                Mama: ok. Dar cu ce mergi?
                Eu: cu mașina.
                Tata: faci două zile.
                Mama: plus că noi nu mergem cu tine cu mașina.
                Eu: și eu ce fac?
                Mama: faci ce alegi: mergi cu noi cu avionul sau singură cu mașina. Te urcăm în mașină și te așteptăm la destinație.
                Eu: bine, vin cu voi dar sper să nu mai fie artifici false.

                Mama: nu garantez! Dar dacă e cu artifici false, poate te abți să mai zici că ne învârtim până se termină benzina la avion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu