sâmbătă, 11 aprilie 2015

Kemy Curiosul

Eu: tot ce crește pe sol este legumă. Așa că pepenele este legumă.
Mama: pepenele este fruct.
Eu: nu. Este legumă. Așa a zis Kemy Curiosul.
Mama: eu știu că este un fruct.
Eu: sun-o pe doamna și o să vezi că am dreptate.
Mama: am mai discutat acest aspect cu sunatul doamnei. O sunăm pe doamna doar dacă e ceva super mega urgent și grav, nu ca să o întreb ceva ce ai înțeles tu sau ceva ce ai uitat tu pe la școală. Cum ar fi să fiu eu doamna și să mă sune fiecare părinte când copilul are o dilemă?
Eu: cred că ar suna telefonul mereu.
Mama: păi vezi?
Eu: o să o întreb eu.
Mama: cel mai bine.
După câteva zile, eu: așa este pepenele și căpșuna sunt fructe.
Mama: de unde ști?

Eu: mi-a spus doamna! Am întrebat-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu