marți, 7 aprilie 2015

Mă fac profesoară


Eu: m-am gândit că mă pricep la matematică și pot să mă fac profesoară.
Mama: profesoară de matematică?
Eu: profesoară ca doamna noastră.
Mama: păi doamna știe doar matematică?
Eu: nu, știe și altele dar tot nu le știe pe toate.
Mama: nu am zis că le știe pe toate, doar că  nu știe doar matematică. Face cu voi și comunicare și muzică și desen și dezvoltare personală și scriere și multe pe care nu le știu eu. Dar să ști că nici eu nu știu totul în ceea ce fac, și nu cred că există cineva care să știe chiar tot în ceea ce face el.
Eu: și ce faci când nu ști?
Mama: citesc și aflu.
Eu: ce citești ca să afli?
Mama:  norme, reguli, legi.
Eu: și îți place să citești?
Mama: îmi place, nu îmi place, cum aș putea să aflu dacă nu citind?

Eu: da, așa este. Nimeni nu știe tot, și eu când nu o să știu o să citesc. Și de unde faci rost de ceea ce trebuie să citești?
Mama: Depinde de situație. Dacă este ceva mai vechi caut eu, dacă este ceva care se pregătește să apară și noi trebuie să ne spunem părerea îmi transmite șeful meu, dacă este ceva ce tocmai a apărut îmi transmite colegul de la juridic. 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu