miercuri, 22 aprilie 2015

Simona l-a operat pe unchiul Vali?

Tata: tot nu mă lasă genunchiul și iau de aproape o lună pastile.
Mama: s-ar putea să nu fie articulația.
                Tata: și eu m-am gândit să nu fei ligamentele.
                Mama: se poate că și Vali a avut probleme.
                Eu: ce probleme a avut unchiul Vali?
                Mama: a avut ruptură de ligamente și l-a operat.
                Eu: eu știam că e operat la spate nu și la picioare.
                Tata: doar la un picior..
                Mama: și ghici ce? Cine crezi că la operat la picior?
                Eu: Simona!
                Tata: nu ești departe!
                Mama: nu chiar Simona, ci cel de la care am cumparat noi apartamentul în care stăm.
                Eu: și de ce tata a zis că nu sunt departe?

                Tata: că nu era mare diferentă între Simona și doctorul care l-a operat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu