miercuri, 15 aprilie 2015

Dacă ea mi l-a dat...

                                Am fost la un atelier pentru pictat ouă de Paște și am primit cadou și un balon în formă de inimă.
                                Cum ținea tata balonul în mână, trece pe lângă un gard și se aude poc.
                Eu: s-a spart un balon!
                Tata: da, balonul tău.
Mama: nu te supăra. O să luăm altul când mai mergem.
                Eu: nicio problemă, nici nu îl vroiam.
                Mama: și de ce l-ai luat dacă  nu îl vroiai?
                Eu: dacă doamna de acolo mi l-a dat?
                Mama: puteai să îi spui că nu vrei.
                Eu: dacă ea mi l-a dat!
                Mama: dacă ea ți l-a dat puteai să zici că nu vrei să îl dădea altui copil. Nu e nimic obligatoriu.

                Eu: m-am gândit să îl iau dacă tot mi l-a dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu