vineri, 3 aprilie 2015

Teme

Îmi faceam temele la matematică....eu cu degețelele pe masă.
Mama: lasă degețelele, de ce nu socotești cu rigleta?
Eu: bine, fie!
Scot rigleta, și încep să socotesc printr-o metodă mai ciudată.
Tata: ai adus rigleta acasă?
Mama: nu. Are și acasă una. Pe principiul: să avem de rezervă.
Mai socotesc eu ce mai socotesc....
Mama: așa socotești cu rigleta?
Eu: da.
Mama: nu ți-a arătat doamna cum se lucrează cu rigleta?
Eu: ba da, dar aceasta este metoda mea.
Mama: și ce vei face când vei avea de scăzut 17? Că nu ai atâtea degete. Nu crezi că este mai sigură metoda doamnei? Crezi că ești singurul copil pe care l-a învățat doamna cu rigleta?
Eu: nu, că pe cei de la a cincea care vin la noi în vizită tot doamna i-a învățat.
Mama: și atunci nu crezi că doamna, dacă a învățat  atâția copilași știe mai bine ce metodă să vă arate?

Eu: bine, aplic metoda doamnei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu